torsdag, november 27, 2014

Några smärre ingrepp

Jag har börjat älska plastikoperationer och skönhetsbehandlingar på sistone, att bara lägga mig på ett bord och låta ett proffs få göra sitt jobb. För visst är det fantastiskt vad vetenskapen kan göra med ens anlete och kropp? Små justeringar och förvridningar som går att få till som kan skänka skratt till sin omgivning? Det är väl kul med förändringar, kosmiska som kosmetiska. Men den största anledningen till det ökade intresset får jag väl säga är att jag numera hyr ut min källare till en gammal skandalomsusad plastkirurg som blev av med både jobb och fru för en tid sen, han behövde hämta sig både ekonomiskt och själsligt sa han. Sen dess har det varit kört. Jag knackar på och "trakasserar" honom lite då och då, HEHEHE... Nej, men vi har daglig kontakt.
Än så länge har jag bara hunnit med

-ny hårfärg
-ny hudfärg
-ny kultur
-stramat till kinderna
-förlängt mina ben
-fått något längre armar

men för det närmsta året har jag även planer på att

-bli en huvudfoting

Inga kommentarer: