måndag, december 29, 2014

PS4 Is Good

För er som vill bli uppdaterade om mitt personliga välbefinnande just nu så är det väldigt bra. Jag lever ett fartfyllt liv i lägenheten med en flott mörkröd kostym på presskonferenserna, har 2,591,022 Social Media-följare och spelar andra året i rad med Orlando Magic, i NBA 2K15 och det här nya livet jag lever med även en 3D-modell av ansiktet inscannat så att det ser ganska realistiskt ut, och har en intensiv period med min nya PS4 helt enkelt.
Det var nån vecka sen jag beställde alltihop, halv sju på morgonen innan kaffet ens hade bryggts klart, och hade det inte varit för att det plötsligt kändes så rätt där i ottan hade det köpet inte blivit av på länge. Men jag ångrar ingenting, tvärtom. När det två dagar senare anlände med posten så hade jag slitit upp alla kartonger i vardagsrummet på några minuter och kunde äntligen starta igång NBA-spelet och dess "My Career mode". Sen dess har jag knappt gjort nåt annat, eller ens provat nåt annat spel, men de jag har är:

NBA 2K15
Middle-Earth: Shadow of Mordor
Soul Suspect
Thief
P.T. (demo)

Kommentatorerna kan inte uttala mitt exotiska efternamn däremot så det fick bli "THE MAYOR" istället. "THE MAYOR to the hoop! Misses. THE MAYOR gets the ball to Frye, who passes it back to THE MAYOR. THE MAYOR misses again! Oh my, this game has not been going well for THE MAYOR." Det låter ganska högaktande ändå varje gång de säger The Mayor, det är bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! Career modes är fantastiska, och basketspelen verkar ha unyttjat dem till fullo. FIFA, se och lär!

I alla fall. JÄVLIGT kul det här med PS4:an. Trist att mitt sade tack och adjö tidigare i veckan, men det kommer gå på garantin so no worries! Vi måste höras över PSN när jag är back in action. Skaffa the last of us så möts vi i postapokalypsens dunkel!

VAOOK sa...

Woops! Det förra var jag!

stefanmedo sa...

Career mode, JA! Det är mycket nu, har plötsligt en karriär att gå och tänka på :D

The Last Of Us Remastered var redan högintressant men nu kommer jag skaffa det ännu snabbare. Säg till så fort konsolen är ordnad så lär du se en livrädd STEEF136 komma springande mot dig snarare än du hade trott!!