fredag, januari 24, 2014

stefanmedo2014

Just det, sammanfattning med nyckelord för att få ordning här inne: Jag lever i en ny värld numera där jag jobbar på två olika BIOGRAFER om dagarna, flyttade till GULLMARSPLAN för några månader sen, går på COMEDY CLUB på söder ibland, åker till FASTERN och har tv-kvällar på hennes enorma soffa ibland, har skaffat GLASÖGON, jobbar på en egen RADIOTEATER som heter "bernards bandspelare", har börjat hitta ord för nånting nästan religiöst jag känner inom mig med uttrycket "LIFE IS GOOD", och nu har år 2014 just börjat. Och det var det nya men btw så är jag fortfarande "ENDAST 169 CM LÅNG men starkare än jag ser ut och mycket uthållig" som jag brukar skriva i mitt cv, kan fortfarande känna att jag går runt som en MYTISK FIGUR bland människorna och lever en ENSAM EXISTENS för det mesta, kan fortfarande fastna DYGN I STRECK när jag skriver eller sätter ihop en mixskiva vilket jag anar inte är sunt, åker fortfarande till SKÅNE/LUND/MALMÖ några gånger om året för att ta själsliga andetag, och är fortfarande ett GENI INSTÄNGT I MITT EGET HUVUD och har väntat på året jag skulle att lyckas brotta mig ut ur det. Som sagt, 2014 har just börjat.

4 kommentarer:

aliciasivert.se sa...

N
I
C
E
!

stefanmedo sa...

Haha, vad kul, jag såg inte kommentaren förrän nu. Tack Alicia!

Vän av ordning och konsekvens sa...

Alltså Steef! Jag kan inte sätta ord på den varma känslan som fyller mitt bröst när jag läser de här raderna (inte mina egna. for once), men nån gång innan jag dör skulle jag vilja läsa ditt cv.

Jag hade helt missat din (efterlängtade) återkomst, men GOOD TO SEE YOU AGAIN!

stefanmedo sa...

Anna! Att mitt cv gick hem på biografen har helt klart att göra med varför jag trivs som jag gör där:) Och det var du som drog igång en ny blogg-renässans, jag kunde inte annat än att hänga på.

"And here I am.... on the blog again... Here I ammm.... Back on the bloooog...."