fredag, februari 23, 2007

mästerplan på 7 dagar

Sen några timmar tillbaks är jag på semester.

Behöver den här veckan för att stanna upp och andas lite, tänka över mina nästa drag. Jag insåg nyligen att jag inte ens vet vad jag vill; med det här året, de kommande månaderna, sommaren, om jag ens vill vara kvar på mitt nuvarande jobb eller göra nåt annat, vilka tjejer jag är mest intresserad av och hur jag ska göra med skaran som jag inte är lika förtjust i. Hur ska jag göra för att bli rik och lycklig så fort som möjligt? Jag behöver en ny mästerplan.

Jag ska inse vad jag verkligen vill, vilka ambitioner jag vill prioritera den närmaste tiden, sen återgå till vardagen med en skön nystart.

5 kommentarer:

Wayne sa...

Du får ersättning om du kommer på något vettigt som du kan dela med dig av.

stefanmedo sa...

vi ska se!

än så länge har jag bara hunnit rita upp en plan för processen i 4 steg:

1. tänka
2. få en idé
3.
4. VERKSTÄLLA

(ska komma på nåt bra att sätta på #3 först)

Wayne sa...

Ha, lycka till.

Wayne sa...

"En snuskgubbes anteckningar" och "Dikter för döende vilsna och döende veka stolta och sköna" finns nu att köpa. Men det visste du väl redan förstås. Ska vara så jävla märkvärdig och bo Stockolm. Ja fy fan. Peace

Wayne sa...

vakna nu.