söndag, juni 01, 2008

300 knivar hemma

Förra året blev jag intervjuad av Felicia för ett personporträtt. Det var coolt överhuvudtaget, men en rolig grej står ut över de andra för mig: Vi kom in på musik och jag nämnde att jag hade 300 skivor hemma, på vilket hon svarade "oj" och verkade dölja något slags förskräckelse. Jag noterade den plötsliga nervositeten men sa inget, och så visade det sig till slut att hon hade hört "Jag har 300 knivar hemma" istället. Faktiskt en ganska fantastisk sak att säga till någon man just har mött.

4 kommentarer:

vardagsfabler sa...

Haha, kungligt liksom. Det är inte varje dag man möter en aspirerande människo-tärnare med knivar nog att förse en hel stridsbataljon med :D

stefanmedo sa...

haha, nej. coolt att se att du alltjämt är med i leken för övrigt. mer vardagsfabler!

vardagsfabler sa...

Numera huserar jag här: http://www.gamereactor.se/blog/jesper/ .

En site som jag har skrivit för i över sex år, och en blogg som...hör och häpna, uppdateras hyfsat frekvent Oo

stefanmedo sa...

haha, gryymt, tyckte väl att det var märkligt att det kom så lite annars. det där blir en del att plöja igenom.

då har jag förresten ett önskemål (om det funkar så) på nåt att recenseras: Hajime No Ippo! en fantastisk animeserie om boxning.