torsdag, september 07, 2006

psykiskt instabil?


jaHA? Då är man tydligen "psykiskt instabil" nu också. BARA FÖR ATT MAN BLIR ARG och säger ifrån när folk inte fattar. Körde en fly-kick i magen på Henry för att han inte hörde vad jag sa. Men psykiskt instabil? Hur funkar logiken egentligen när de säger så? Förut var det "galen," "oschysst," "bråkig" eller "otrevlig" på sin höjd, men aldrig såna ord. De gick för långt den här gången, hur kan man säga så till en arbetskamrat? Jag blir så olycklig och måste få gråta. Ett sånt där påhopp på sin arbetsplats, vad fan. Men varför är jag ledsen egentligen, det var ju jag som vann diskussionen det började med, skådespelaren heter faktiskt Joe Pesci och INTE Danny DeVito!! Så jag är nog ganska glad faktiskt, och även stolt. Glad och stolt över att man åtminstone har koll, till skillnad från dem SOM INTE FATTAR!! Nej, nu tar jag på mig täckjackan och stövlarna och springer tillbaks genom regnet, tar med mig ett videobandsfodral så att de kan läsa namnet själva.

2 kommentarer:

A & K sa...

avskyr att kommentera andras bloggar men har feber och känner mig okaraktäristisk och lite dimmig av hostmedicinen. därför:

din blogg är den bästa jag någonsin läst. stefano dimera-referenser och läskiga tankar om guldfiskar ger så otroligt mycket mer än någon överskattad silverfisk någonsin kan ge.

/f

stefanmedo sa...

jag ramlade just av stolen. Tack!